08 stycznia 2021

Małe rzeczy, wielkie zmiany

 O, tak. Niekiedy tak niewiele trzeba by coś zmienić. 

Czuję to tak mocno, tak to uderza we mnie. Wystarczy zmienić fokus z tego co nie służy na to co wspiera. Trudne to bo umysł wraca do utartych ścieżek. Eh... dobry on, poczciwy ale nauka nowego czasem kiepsko mu idzie. Za to jak się uweźmiesz, jak dasz sobie szansę to ...jest pięknie.

Pisanie porannych co najmniej 3 stron, poranne spacery z psem (śpiew, modlitwa), zimne prysznice, szczotkowanie ciała na sucho....jaka z tego płynie moc!!!Nie , nie wszystko na raz. Dochodziłam do tego stopniowo za to teraz....jest cudownie.

Po 2 h porannych spędzonych dla Siebie mogę, chę, pragnę iść w Świat, do Ludzi i dzielić się, dawać, przyjmować...mam czym , jestem napełniona i dbam o tę energię.

Wspieram Siebie to i Wszechświat mnie wspiera.

Nie bój się, idź w Nowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Soul Body Fusion to prosty proces, który każdy może robić dla siebie i innych, przywracając harmonię na każdym poziomie życia. Jedność duszy...